30 cze 2014

43. Do I wanna know; ikony, sygnatury

Witajcie kochani! Tak miło znów coś tutaj napisać. W końcu udało mi się odzyskać i internet i komputer, dlatego od tej pory posty będą pojawiały się regularnie. Na początku miałam czekać do najbliższej osoby, aby coś dodać, ale uznałam, że zbyt długo czekaliście, więc post pojawia się wyjątkowo w poniedziałkowy wieczór. Ale tradycyjnie w sobotę również się pojawi.
Wakacje już się rozpoczęły. Jak spędzacie te pierwsze wolne dni? Ja osobiście zdążyłam już przeczytać dwie książki i czekam na resztę cudeniek. Nigdzie nie mogę dostać "Gwiazd Naszych Wina" a bardzo bym chciała przeczytać tą książkę, bo słyszałam o niej wiele dobrych opinii. Dopiero potem chcę obejrzeć film.
Chciałam zmienić szablon. Ale chciałabym taki typowo tumblrowy (marzy mi się z paskiem bocznym po lewej stronie). W żadnej szabloniarni nie mogę takiego lub podobnego znaleźć, a sama niestety nie umiem niczego takiego stworzyć, bo nawet nie wiem jakich kodów użyć. No cóż, trzeba poszukać jeszcze czegoś innego... No chyba, że wy byście podrzucili link do jakiegoś godnego uwagi szablonu. Chciałabym coś wakacyjnego, yum.
Miałam sporą przerwę od grafiki, dlatego dzisiaj skromnie; dziesięć ikon i dwie sygnatury. Z ikon jestem zadowolona, ale moje sygnatury pozostawiają wiele do życzenia. Jeszcze muszę nad nimi popracować i ewentualnie zajrzeć do jakichś instrukcji.


3 komentarze:

  1. Gwiazd Naszych Wian to cudowna książka ♥ Szczerze czytałam (i ryczałam XD), ale filmu nie oglądałam. Czekam, aż będą (o ile będą) puszczać u nas w kinie. Pierwszy rząd ikonek świetny!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki są świetne, zwłaszcza drugi rządek, ale najbarsziej mi się podoba sygnaturka z Claire.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety również nie widziałam nigdzie szablonu takiego jakbyś chciała :( Co do dodatków to bardzo mi się podobają Twoje ikony, a najbardziej pierwszy rząd. Sygnatury również śliczne, ale bardziej podoba mi się ta druga! Trafiła w mój gust :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy