16 mar 2014

33. We are only young; nagłówki

     Witajcie kochani! Co u Was słychać? U  mnie w porządku. Tzn. teoretycznie wszystko jest okej, ale w praktyce to cudownie nie jest :D Ale nieważne.
Jak miło, że pogoda się ociepla. Chociaż ten weekend nie należał do najpiękniejszych. Ale wcześniej dopisywała naprawdę fantastyczna pogoda. Chcę więcej takich chwil <3 nbsp="" p="">
Dzisiaj krótko, bo nie mam zbytnio czasu. No i bardzo skromnie, bo dodaję jedynie cztery nagłówki, z których szczerze powiedziawszy nie jestem zbyt dumna. Ostatni robiłam dzisiaj, resztę w tygodniu. Ocenę tradycyjnie pozostawiam Wam. Cieszę się, że tekstury z poprzedniego postu przypadły Wam do gustu i tyle osób je pobrało. Jestem zadowolona, naprawdę jestem zadowolona.

 Do napisania ;*

6 komentarzy:

  1. Co ty gadasz?!! 1 i 2 nagłówek to cuda!!! Są świetne! Ciekawa kompozycja, boskie kolory! No coś pięknego!
    Pogoda przez ostatni tydzień była cudowna...a teraz zimno! U mnie nawet śnieg pada!! Załamka... Miejmy nadzieję, że ta brzydka pogoda szybko minie i znów będzie ładnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było ciepełko, a teraz to aż humor się psuje ;_; Ale od wtorku ma być ponowna poprawa humoru. Aww. Mam nadzieję, że w sobotę będzie te 20 stopni tak jak mówili :3

      Usuń
  2. Wszystkie prace są śliczne ,ale 1 i 3 nagłówek jest boski *o* Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Oj tak było cieplutko, a teraz tak nieładnie. Tylko pada i wieje. Miejmy nadzieję, że ładna pogoda szybko wróci. W końcu za 4 dni wiosna! Nareszcie! Nagłówki są bardzo ładne :) Najbardziej podoba mi się 2 i 3. W tym ostatnim napis mi nie pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie nagłówki ładne ale 2 i 3 podobają mi się najbardziej.
    Pobieram tekstury w poprzedniej notki i będę ich używać na blogu Lunedolly. (:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 nagłówki chyba podobają mi się najbardziej. Naprawdę jest na co popatrzeć :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy