23 lut 2014

31. Dançando; nagłówki

      Cześć wszystkim! Co u Was? Jak tam w szkole? U mnie w gruncie rzeczy nic ciekawego się nie dzieje w te ferie. Całe dnie siedzę w domu. Ostatnio pogoda się poprawiła, więc byłam parę razy na spacerze, a co za tym idzie na małej sesji z siostrą i kuzynką. Przemalowałam sobie włosy. Miał wyjść brązowy, a wyszedł blond. Na początku byłam załamana, ale w końcu to przemyślałam i przyzwyczaiłam się do nowego koloru. Większość osób mi mówi, że teraz mi lepiej, ale ja tam nie wiem. Nie mnie to oceniać :D 
     Przez ten czas wolny dużo graficzę. Założyłam tumblra z pracami z Zerrie (Perrie i Zayn'em) oraz tumblra z moimi koloryzacjami do pobrania. Także serdecznie zapraszam na obie strony. A nuż może ktoś jest fanem Zerrie i spodobają mu się prace? Bo na bloga to raczej się one nie nadają.
     Nie wiem kompletnie co mam wstawiać do postów. Bo gdybym wiedziała, to w ferie posty pojawiłyby się częściej, ale niestety nie mam pomysłu na dodatki. Może wy coś zaproponujecie? Może byście chcieli jakieś czcionki czy coś? Jestem otwarta na każdą propozycję :D
     Dzisiaj cztery skromne nagłówki. W sumie to trzy, czwarty po prostu w innej wersji kolorystycznej. Czekam na ocenę ich. Do napisania ;*

2 komentarze:

  1. Trzeci i czwarty nagłówek są takie... puste. I za dużo na nich zdjęć, no. Nie wiem, jak coś może być puste, mając w sobie za dużo zdjęć, ale to mój tok rozumowania ;p
    Drugi jest piękny o.o
    Weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możliwe. Bo nie chciałam przedobrzyć, a napisu nie dodawałam, bo mi to kompletnie nie wychodzi. Dziękuję :3

      Usuń

Obserwatorzy