9 gru 2013

22. Zapowiedź imprezy graficznej

Długo się zastanawiałam, czy dodać tutaj ten post. Postanowiłam urządzić świąteczną imprezę graficzną na swoim blogu. Może nie będzie to jakaś wyczesana w kosmos impreza, ale postaram się przygotować jak najwięcej dodatków z tej okazji. Mogę Was zapewnić, że na sto procent pojawią się sygnatury, ikony, paczki tekstur, ale także nagłówki i koloryzacje. Postaram się też zrobić jakieś animacje. W związku z tą okazją mam do Was pytanie; czy chcecie prace z kimś konkretnym? Jakąś ulubioną parą, serialem, a może zespołem muzycznym? Jeżeli macie jakąś propozycję to nie wahajcie się i po prostu napiszcie to w komentarzu, na pewno coś spróbuję zrobić.

Jeżeli ktoś chce to może wstawić do siebie, któryś z czterech buttonów (będę bardzo, bardzo wdzięczna!):

 
 

Tak więc jak widać impreza odbędzie się 25 grudnia o godzinie 18 (miejmy nadzieję, że się wyrobię :D) Kolejny post pojawi się w sobotę/niedzielę. Do napisania kochani ;*

7 komentarzy:

  1. Oj kochana ja proponuje coś z TVD :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo kolejna imprezka :) ja jestem za serialami: TVD, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Tomorrow people, Dracula, The Carrie Diaries, The Originals, Ravenswood (chyba wszystkie :P)
    z muzyki: chętnie zobaczyłabym pracę z Emblem3, nie wykonaną przeze mnie :P możesz też zrobić jakieś ciekawe prace z Little Mix, 1D, The Pretty Reckless...
    oj nie wiem co jeszcze :P Mam nadzieję, że pomogłam :)
    Button już na moim blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... To ja chciałabym zobaczyć emblematy z Plotkary (Blair & Chuck) no i animacje z nimi (szczególnie jakby się dało z tej sceny [pamiętnej!] w limuzynie z 1 sezonu i na fortepianie) - byłoby bosko *.* No, a tak poza tym to chętnie coś z Leighton Meester, Edem Westwickiem, no i z Katherine z TVD. Z muzyki, to coś z Ellie najchętniej. (; Także mam nadzieję, że trochę inspiracją rzuciłam ;d Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję PLL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Impreza?! Super! Ja proponuję żebyś zrobiła coś z seriali: Doctor Who, Reign, Sleepy Hollow i The Originals.
    Wklejam banner na bloga. Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja proponuję coś z Grą o tron, Hannibalem Lecterem - w wersji filmowej, książkowej lub serialowej, jak wolisz, może coś z Czystą krwią? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. postaram się być na imprezie i proponuje coś z arabami (koniami nie koniecznie z janowa podlaskiego)
    wklejam banner

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy