7 lis 2013

15. Over again; awatary


   Witajcie kochani! ;* Jak tam Wam czas mija? Wszystko w porządku? U mnie nie za bardzo. Znów jest to spowodowane szkołą. Odliczam dni do świąt, bo przynajmniej będzie trochę więcej wolnego, niż 2-3 dni. Potrzebuję odpoczynku. Naprawdę. Czasami już nie daję rady. Wczoraj uczyłam się do późna na angielski, po czym nauczyciel zapomniał o tym, czego ma nas pytać i tyle pożytku z mojej nauki. Właśnie największy problem mam z angielskim, ciągle się tylko na niego uczę. Nauczyciel sądzi, że angielski jest najważniejszy i chyba myśli, że nie mamy innych przedmiotów. Nie rozumiem takiego zachowania. A ja mam również inne przedmioty, nie tylko ten przeklęty angielski.
   Dzisiaj naprawdę skromnie. W weekend postaram się wstawić jakieś nagłówki albo coś podobnego. A jak na razie wstawiałam jedynie proste awatary z One Direction. Ktoś Anonimowy mnie o nie poprosił, także wstawiam je na jego prośbę. Myślę, że nie są aż tak tragicznie. 
   Aktualnie magazynuję adresy blogów i niedługo linki się pojawią, kredyty też uzupełnię w najbliższym czasie, ale pewnie rozumiecie, że szkoła na pierwszym miejscu :)






2 komentarze:

  1. Te ikony są niesamowite !! koloryzacja wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Cb o nie prosiłam :) Bardzo dziękuję. Ten tylko trochę mniej mi się podoba http://1.bp.blogspot.com/-r_Fv-bxb8PY/Unvj7vzTK9I/AAAAAAAABqU/APxnbiyQfkM/s1600/6.png . To to wszystkie per-fect C: xoxop

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy