10 lis 2013

16. Salute; nagłówki


   Cześć i czołem. Hm, sama nie wiem od czego mam zacząć ten post. Weekend się zaczął. Poniedziałek jeszcze wolny to dobrze. Ale co dalej? Kompletnie nie mogę się zebrać sama w sobie. To chyba przez tą okropną pogodę, panującą za oknem. Dobija mnie totalnie, nic mi się nie chce robić, na nic nie mam ochoty. Na początku myślałam, że to moja wina, ale w końcu stwierdziłam, że to ta jesienna pogoda. No ale nic, miejmy nadzieję, że odzyskam siłę.
   Post tak właściwie miałam już wczoraj przygotowany, ale łudziłam, się, że jeszcze ktoś skomentuje tamten. Więc wstawiam teraz. Hm, następny? Następny może jutro. Jeszcze muszę się zastanowić co przygotować. Nie mam jeszcze opracowanej koncepcji. A dzisiaj znów dwa nagłówki. Wiecie co? Dzięki blogowi zaczęłam robić więcej takich większych prac. Przeważnie skupiałam się na awatarach, a to na forum, a to na jakąś stronę, a nagłówki rzadko kiedy robiłam. Ale teraz już to nadrobiłam i na pewno nie przestanę ich tworzyć.
   Do napisania kochani ;*




2 komentarze:

  1. Nie jesteś jedyna z tym złym samopoczuciem - mi też ono doskwiera i to też przez tą pogodę. Była piękna jesień, a teraz zaczyna się to przeradzać w coś brzydkiego i mokrego, dlatego czekam na pierwszy opad śniegu :) Nagłówki są świetne! Sama nie potrafię wcisnąć aż tylu postaci do pracy, dlatego podziwiam Cię, że zgrabnie Ci to wyszło. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nagłówek rewelacja, fajne kolory i wgl kompozycja :D drugi z resztą też bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy