4 sie 2015

76. Drag me down; awatary, sygnatura, tutoriale, koloryzacje, blendy

Cześć i czołem! Mam nadzieję, że nie jesteście źli, że tak długo nie dodawałam postu. Już wcześniej uprzedzałam, że może to nastąpić. Jednak tym razem zabrakło mi pomysłów na prace i wolałam je dłużej dopracowywać niż wstawiać byle co. Chyba sami rozumiecie. Mam za sobą kilka ciężkich dni. Jednak w końcu staję na nogi i liczę, że będzie lepiej. 
Przygotowałam dzisiaj dla Was skromny post z czterema większymi awatarami, z jedną sygnaturką robioną na wyzwanie WoB, z 2 plikami psd nagłówków, które kiedyś tu dodawałam,  z 3 koloryzacjami, które być może Wam się przydadzą oraz z 3 nagłówkami, w tym jednym, który wykonałam we współpracy z Ardillą z AboutAll. Postaram się, aby następny post był obszerniejszy (;
Do zobaczenia wkrótce! 

Lepiej, jak będziecie otwierać prace w nowym oknie :)
Robiony we współpracy z Ardillą.

Chciałabym Was też serdecznie zaprosić na AboutAll. Forum wielotematyczne. Na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Zaczynając od grafiki a kończąc na zabawach RPG.
(kliknijcie w banner)
 Forum wielotematyczne

5 komentarzy:

  1. Nagłówek z Maybe Someday ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace <3 Zakochałam się *-*
    Black Magic
    pobieram koloryzacje i tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Black magic
    pobieram tutoriale i koloryzacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :') Kiedy weszłam na tego bloga, przypomniało mi się, jak sama takie rzeczy wykonywałam

    ROZDANIE NA BLOGU!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy