27 wrz 2014

54. Fireproof; nagłówki, tekstury

Cześć kochani! W końcu dodaję ten post, miałam spore problemy, bo cały czas przekierowywało mnie na stronę główną, nie wiem zupełnie czemu. Od ostatniego postu  (czyli od urodzin bloga) minęły dwa tygodnie. O mały włos, a bym zapomniała o tym poście. Tyle się dzieje. To dopiero wrzesień, a ja już mam dosyć szkoły. Nauki co nie miała, nie mam nawet czasu wolnego na siebie. Nawet ten post piszę szybciutko, bo mam urwanie głowy. Wstawiam go i wracam do nauki. Sprawdzian z fizyki niestety na mnie czeka. Ale dosyć o mnie, co u Was kochani? Jak mija wrzesień? Lubicie jesień? Czy może wręcz przeciwnie?
Hm, miałam zamiar stworzyć galerię bloga, ale nie wiem, czy jest sens. Jak uważacie?
Dzisiaj wstawiam jedynie dwa skromne nagłówki i jakąś paczkę tekstur. Postanowiłam troszkę pokombinować i stwierdziłam, że będę dodawała więcej takich dodatków. Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Jeżeli macie jakieś pytania kochani, to zapraszam na moją stronę na facebooku, gdzie aktualizuję cały czas wszystko bądź na ask - KLIK.
Do napisania kochani za dwa tygodnie! :*

http://funkyimg.com/i/MuZh.png http://funkyimg.com/i/MuZi.png

http://hostuje.net/file.php?id=8dec3f796be36e6248a56dcb43cf754d

3 komentarze:

  1. Drugi nagłówek jest NIESAMOWITY :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nagłówki są boskie! Najbardziej podoba mi się ten pierwszy, jest taki delikatny! Naprawdę baaardzo mi się podoba. Tekstury wyglądają bardzo zachęcająco. Ostatnio używam głównie takich, więc może po nie wrócę :) Powodzenia w szkole. Nie daj się :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi trójkątami w drugim nagłówku :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy