14 wrz 2013

00. pretend it's fine


Cześć! Właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się założyć po raz kolejny bloga. Nie wiem też co tutaj będzie się pojawiało. Może trochę grafiki, trochę "mini pamiętnika." Zobaczy się jeszcze. Może to przez to, że nie mam się nieraz komu wygadać, a blog to jednak jakieś dobre rozwiązanie.

Szablon pobrałam od Yass z terriblecrash.com Uwielbiam tego bloga i Ciebie, Droga Yassmine :) A ten szablon jest rewelacyjny. Nie miałam okazji napisać komentarza pod nim, ale ogromnie mi się spodobał. Idealnie połączone kolory. Mistrzyni jeżeli chodzi o HTML!

Nie będę może często pisała, bo od września rozpoczęłam naukę w liceum, ale myślę, że w weekendy na pewno znajdę czas, aby coś naskrobać. Wątpię, że będę miała jakichś czytelników, ale grunt  to się nie łamać, prawda?

Muah ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy