7 lut 2015

68. Gravity; sygnatury, nagłówek

Witajcie kochani. Nie zapomniałam o Was, ani o blogu. Po prostu zaczynam spełniać swoje postanowienia dotyczące bloga. Mam nadzieję, że nie uciekniecie ode mnie, ponieważ zmieniłam częstotliwość dodawania postów. Ważne jest, aby zrobić pierwszy krok. Może się uda, zobaczymy. 
Dzisiaj dodaję prace, które zrobiłam jakiś czas temu. Tak, to głównie prace z Grey'a, za którym osobiście nie przepadam, ale zrobiłam z nim prace, bo taki miałam kaprys. Jest jeszcze sygnaturka z If I stay oraz z Black Swan. Postanowiłam też wstawić nagłówek, który zrobiłam na zamówienie dla jednej dziewczyny :) Myślę, że wyszedł nawet ok. Ale ostateczną opinię pozostawiam Wam.
Mam jeszcze do Was prośbę. Co byście chcieli zobaczyć w następnych postach? Ułatwiłoby mi to zadanie :)




9 komentarzy:

  1. Im więcej postów tym lepiej :) Pięknych prac nigdy nie ma się dośc! A ten post jest wyjątkowy. Sygnaturki z Grey'a są naprawdę świetne, chyba pierwsza podoba mi się z nich najbardziej. Uwielbiam sygnaturę z If I Stay - uwielbiam ten film i książki więc całkowicie mnie tym kupiłaś ♥ Nagłówek jak zawsze jest zachwycający, Nic dodac nic ując.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sygnatury są prześliczne :* Nie przestajesz mnie zaskakiwać! Uwielbiam najbardziej tą drugą sygnaturkę! A Nagłówek mistrz <3 czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne sygnatury *.* Szczególnie zakochałam się w tej pierwszej.
    Nagłówek też świetny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. LITTLE WHITE LIES
    Pobrałam tekstury http://bloodbonds.blogspot.com/2014/09/54-fireproof-nagowki-tekstury.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace. Nadal nie mogę się napatrzeć na ten nagłówek. Jeszcze raz chcę za niego podziękować. Sądzę, że jest on największym atutem na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sygnaturka zapraszam do mnie : http://graphicnina-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobała mi się 1 i 2 sygnaturka *.* Są boskie :D
    Pozdrawiam Dreidre / engraving greys

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia jest najlepsza! Johnny wspaniale zagrał w tym filmie! <333

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy