3 lis 2014

58. Caravan of love; ikony, sygnatury, sesje zdjęciowe

Witajcie kochani! Wybaczcie mi tą nieobecność podczas weekendu, ale sami wiecie - Wszystkich Świętych, Zaduszki - po prostu byłam w rozjazdach. W dodatku fatalnie się czułam, bo dopadła mnie grypa żołądkowa i nawet nie miałam siły usiąść do komputera. Więc dzisiaj króciutko i zwięźle. Następny post postaram się dodać w terminie, czyli w sobotę. A tymczasem zostawiam Was z ikonami (ugh, cóż - za genialne one nie są), dwoma sygnaturami (które miały być na początku nagłówkami) oraz dwoma sesjami zdjęciowymi, które ostatnio wpadły mi w oko :)
Do napisania! :*
Oczywiście propozycje na kolejne dodatki mile widziane :)

IKONY
    
    

 SYGNATURY
 

SESJE ZDJĘCIOWE


9 komentarzy:

  1. świetnie ikony :) Pierwszy rządek ma świetne wykonanie natomiast drugi ma dodatkowo nieziemskie kolory. Sygnaturki również wybitne ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 sygnatura boska, sesje oczywiście pobieram ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu to nie fajnie.... Ja zazwyczaj właśnie choruję na Wszystkich Świętych, a w tym roku jakoś dziwnie ja jedyna jestem w 100% zdrowa. ;D
    Ikonki mi się podobają, nie wiem co ty za farmazony wymyślasz... Fajne są.
    Genialne sygnaturki.
    LITTLE WHITE LIES
    Kradnę sesje i zdjęcia, bo ich nigdy za mało (chociaż trzeba to mojemu dyskowi wytłumaczyć).
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ikonki. Pierwszej sygnaturze do idealności brakuje tylko napisu, chociaż i teraz wygląda świetnie. Tak jak druga. Zdjęć mam o wiele za dużo, nie mam wręcz co już z nimi robić :), więc nie będę się rzucać na powyższe sesje. Nie dziwię się, że wpadły Ci w oko, są naprawdę ciekawe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, przesadzasz. Właśnie ładne te ikony zrobiłaś ;) Pobieram sobie jedną z sesji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) A najlepsze ikonki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 IKONY! Piękności *.* Sygnatury również śliczne :) Zazdroszczę takiej weny, bo mi to już nic nie wychodzi :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne ikonki! I sygnatury, zwłaszcza ta pierwsza.
    Współczuję choroby, zwłaszcza takiej jak ta grypa żołądkowa. Wiem, jak możesz się czuć, nie cierpię tego cholerstwa.
    W następnej notce chętnie zobaczyłam jakieś nagłówki i więcej ikonek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy