19 lip 2014

46. Give me love; sygnatury

Cześć kochani! Jak widzicie na blogu znowu zawitał nowy szablon. Tym razem zamówiłam go u Dunst na Graficznym Gwiazdozbiorze. Mam nadzieję, że wytrwam z nim długi czas. Bardzo mi się podoba i w końcu jest taki jak chciałam. Sama wezmę się za zrobienie jakiegoś szablonu, gdy jakoś w miarę ogarnę CSS. Trochę już potrafię, ale to ciągle nie jest to. 
A jak Wam się on podoba? Moim zdaniem Dunst odwaliła kawał dobrej roboty :D
Wakacje... jakoś mijają. Przygotowuję od dawna planowany projekt forum. Tak, postanowiłam ostatni raz podjąć się założenia go i miejmy nadzieję, że w końcu się uda. To będzie forum muzyczne. Szatę mam w miarę ogarniętą, muszę dokończyć nagłówek, parę elementów graficznych i uporządkować wszystkie działy. Na koniec zostaną tylko użytkownicy, bo bez nich wcale by go nie było. Podrzucę tutaj link, jak tylko uda mi się z wszystkim uporać. 
Nużące są te upały. Nigdzie nie wychodzę, bo dla mnie jest zdecydowanie za gorąco i gdy tylko jestem na dworze, to od razu zaczyna mnie głowa boleć. Nie  dla mnie takie upały. A jak tam Wam mijają wakacje? Wiem, pewnie już znudziło się Wam mi o tym opowiadać, dlatego nie będę tak często pytała :D 
Pora przejść do dzisiejszego postu. Na dziś przygotowałam dla Was same sygnatury. Z grafiką mi jakoś ostatnio nie idzie, dlatego tylko dodaję skromne prace.


EDIT: Jednak forum już ruszyło. Także zapraszam kochani do rejestracji. Wiem, że na razie jest nas mało, ale miejmy nadzieję, że niedługo ta liczba się zwiększy :)

IHEARTMUSIC.CBA.PL KLIK

4 komentarze:

  1. Jakie śliczne zielone sygnaturki z Arrowa! ^.^ Moja ulubiona to trzecia, ale pierwsza i ostatnia też są super. Nowy szablon ma fajny nagłówek (rzadko się z takimi spotykam) i CSS jest ładny, prosty (no bo wkońcu co za dużo to niezdrowo)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sygnaturki :3 Moje faworyty to druga i ostatnia ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grrrr napisałam długi komentarz i się nie opublikował! Cholerny blogger... No wiec tak - bardzo podoba mi się nowy szablon i tak jak ty mam nadzieję, że potrzymasz go tutaj jak najdłużej oraz, że następny będzie już Twojego autorstwa. Bardzo chciałabym go zobaczyć! Jak mijają wakacje? Mam tak jak ty. Te upały mnie wykańczają. Wyjście z domu to jak wejście do piekarnika. brrr. Wczoraj byłam nad morzem także troszkę się ochłodziłam w Bałtyku... było tak przyjemnie :) Sygnaturki są świetne. Uwielbiam u Ciebie tą zieleń. Najlepsza wg mnie to ta druga. Co do forum muzycznego, to z bym się zarejestrowała gdybym się na tym jakoś znała :P
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten szablon, taki inny jeszcze takiego nie widziałam, jak on jest taki jaki zawsze chciałaś, to już się nie mogę doczekać jakie ty będziesz wykonywać ;) Sygnaturki naprawdę śliczne, najbardziej spodobała mi się druga, chyba zacznę oglądać ten serial ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy