17 maj 2014

40. Night of the hunter; ikony

Cześć kochani ;* Już myślałam, że nie uda mi się niczego dzisiaj napisać, ale jednak zdołałam dodać post. Jak tam mija maj? Szczerze mówiąc ja pogodą nie jestem zachwycona. Jest zmienna, przez co dzisiaj obudziłam się z bolącymi uszami. Nic nie słyszę, więc nie jest za dobrze. Mam tylko nadzieję, że uda mi się wychorować do poniedziałku, bo niestety czeka mnie wtedy kartkówka z matematyki. A nie chcę jej potem sama pisać. Trygonometria, grr.
Wracając trochę do Eurowizji, to bardzo się zawiodłam. Rozumiem, może Europa chciała się pokazać jako tolerancyjny kraj, ale mnie (nie wiem jak innym), w ogóle nie przypadł do gustu głos Conchity. Postawiła na kontrowersję, ale z tego co zauważyłam, to Polska w ogóle nie jest tolerancyjnym krajem. Wystarczy spojrzeć na nagłówki gazet, przejrzeć portale plotkarskie, albo co gorsza facebooka. Nastała moda na brodę. Naprawdę, zero szacunku. Każdy powinien wyrażać siebie tak jak tego chce. No cóż, Polska na Eurowizji niestety się nie popisała. Same cycki, cycki, cycki i nic więcej. Jeszcze ten niepotrzebnie zmieniony fragment po angielsku. Kompletnie to do mnie nie trafiło. Ale cóż, 14 miejsce nie jest złe :)
Odliczam dni do zakończenia roku. Niestety, zostało ich jeszcze trochę. Jednak mam cichą nadzieję, że będą mijać coraz szybciej. I liczę na to, że pogoda w końcu przestanie robić nam psikusy i się ustabilizuje. Jednego dnia 20 stopni, drugiego 10 i mocno odczuwalny wiatr. To na mnie źle wpływa.
Ostatnio tyle się dzieje w szkole. Tyle fałszywych osób. Nauczyciele wkurzają na każdym kroku i traktują niesprawiedliwie. Ale tak było od dawien dawna, więc może powinnam się już do tego przyzwyczaić, jednak nienawidzę, gdy ktoś się wywyższa i poniża kogoś. Co to, to nie. 
Na dzisiaj przygotowałam tylko piętnaście ikon. Nic więcej nie udało mi się zrobić, ale próbuję się wyrobić z wszystkimi lekcjami, więc sami rozumiecie :) Wypróbowałam teksturę Carllton i parę stocków z TerribleCrash. Dodaję nawet te niewypały z The Vampire Diaries. Może kolejnym razem uda mi się zrobić coś lepszego, niż to, co teraz prezentuję. 
Nawiązując do TVD i TO. To jak Wam się podobały ostatnie odcinki? Ja szczerze mówiąc się zawiodłam. Szósty sezon pewnie się skupi na tym, aby powrócił Damon i Bonnie, lub sam Damon. Z tym Stefanem też niczego ciekawego nie wymyślili. Jednak mam nadzieję, że w końcu połączą Stefana z Caroline. Klaus to inna bajka - jest w The Originals, dlaczego więc Caroline nie mogłaby spróbować ze Stefanem? Dla mnie byliby wyjątkową parą. Mam dosyć już tej Eleny. Teraz będzie cały czas rozpaczała. Brak słów po prostu.
Co do The Originals, to rozczulił mnie Klaus patrzący na swoją córeczkę. To o wiele lepszy serial od The Vampire Diaries - przynajmniej są ciekawe wątki, nie powtarzają się i z przyjemnością się je ogląda. 
Niestety i Glee dobiegło końca. Ale jeszcze jest kolejny sezon. Jednak jak na razie nie mam czego oglądać. Hm, chyba trzeba nadrobić odcinki Sherlocka :)

 30 Seconds to Mars - Night of the hunter

3 komentarze:

  1. Och, mam bardzo podobne odczucia. Polska to tylko cycki, cycki i cycki.
    Niesprawiedliwi nauczyciele? Skąd ja to znam ;-;
    Ja dopiero co zaczęłam oglądać TVD, jestem przy 2 sezonie, jednak moja przyjaciółka wysłała mi linka do tego odcinka w którym wyrwał serce Stefanowi... never mind, bo wyjdę na ryczka xD
    Ikonki baardzo mi się podobają - wszystkie :)
    Pozdrawiam,
    Alexxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiedziałam, że wygra Conchita kiedy tylko ją zobaczyłam, także nie byłam specjalnie zaskoczona kiedy wygrała. Polski występ nie był zły, z pewnością lepszy niż te w poprzednich edycjach. Teraz jednak zaczynają przeginać, wypisują jakieś głupie, nietolerancyjne teksty (Donatan) co jest nie fajne. Według mnie trzeba umieć przegrywać z godnością. Niektórzy widać nie umieją.
    Współczuję z tymi uszami. Infekcje tego typu są najgorsze ;/ Życzę Ci aby szybko przeszło :)
    Ja oglądam tyle seriali, że z TVD i TO jestem dosyć w tyle. Ale teraz kiedy wszystkie sezony się kończą może znajdę czas aby nadrobić odcinki :) Ja Sherlocka oglądałam chyba już z 5 razy, plus kilka odcinków po jeszcze więcej. Uwielbiam ten serial i nie mogę się doczekać 4 sezonu!
    Ikonki jak zwykle wyszły Ci świetnie. Najlepszy pierwszy rząd. Brakuje mi trochę tych wyrazistych kolorów, które pokazałaś w poprzednich postach. Czekam na więcej!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Jestem Eff i chciałabym zaprosić na nowy blog graficzny - http://la-seva-princesa.blogspot.com/ :)
    Oraz zapytać o chęć współpracy...?

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy