2 lut 2014

28. You and I; nagłówki, tekstury

Cześć i czołem! Dzisiaj dodaję ten post rano, bo potem może nie będę miała czasu albo zapomnę o dodaniu, także nie ma co zwlekać i...bum! Post już jest. Co u Was kochani? Wszystko w porządku?
Na dzisiaj przygotowałam paczkę tekstur oraz dwa nagłówki. Myślę, że dodatki nie wyszły tragicznie, hah. Jednak ostateczną ocenę pozostawiam Wam, o ile ktoś tu w ogóle raczy zajrzeć. No cóż, nie ukrywajmy, że trochę mi smutno, bo prawie nikt tu nie zagląda :c Ale nie poddam się i będę nawet dodawała posty, jak będzie 0 komentarzy :) Jedna mała uwaga, do nagłówka pierwszego sama wykonałam fotomontaż. Jak go ocenicie? :D


Paczka tekstur:




10 komentarzy:

  1. Ładne nagłówki. Pierwszy mi się najbardziej podoba ;)
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cześć! Oczywiście, spróbuję coś z nimi porobić ^^
    Tak, The Vampire Diaries oglądam na bieżąco. Klaroline to mój ship nr.1 ;D I widzę, że nie jestem tu na blogach jedyną fanką!

    Dziękuję za komentarz, to bardzo miłe z Twojej strony <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Katherine to kocham z dosłownie każdym <3
    Jejku, tak się bałam, że umiera a ona zrobiła surprise z Eleną! Haha, ona chyba nigdy nie umrze. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, widzę, że Elenę darzymy tym samym entuzjazmem xD
    Ja przede wszystkim czekam na dużo Klaroline i starego Damona w stylu badass! Jejku, ale cudownie, że wreszcie z kimś mogę o TVD popisać ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, mamy identyczne zdanie na temat wszystkich postaci <3 TYLER HATER, KLAROLINE LOVER, ELENA HATER, STEFARINE LOVER. Uhuhuu!
    Tak, tak, Stefan dobrze go naprostował. Nie wiedziałam, że potrafi być taki agresywny i porywczy. Ale Tylerowi się naprawdę już należało. Ostatnio tak chamsko zostawił moją Caroline, że jeszcze nie jeden raz powinien tak porządnie oberwać!
    Co do Katherine, to mam nadzieję, że już do końca zostanie w ciele tej nudziary! : ) ona jedyna jeszcze ratuje ten serial!

    Dobra, możemy się umówić, że co sobotę wymieniamy poglądy dotyczące TVD, co Ty na to? ;D Jejkuuu, ja to już mam zryte jeśli chodzi o te seriale! Haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. TO jest moim najukochańszym serialem! TYLE Klausa <3 i Beki <3

    Kurczę, ubolewam tylko nad śmiercią małej D., bo bardzo ją polubiłam!
    Hayley nie wiem co tu z tą ciążą robi. Ona jest jedynym ale za to ogromnym minusem teko serialu.
    A tak to LOFKA MAX! Uhuhuuu ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie, nie, to Elijah akurat w TO uwielbiałam. Tutaj jest dziwny, za dużo Hayley wszędzie w tym serialu! ;P
    Szkoda że nie ma Kola, z Beki tworzyli idealny duet <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram:
    - z notki 28.
    https://lh4.googleusercontent.com/-BAlvwAAS0QQ/Uu3fQS95-wI/AAAAAAAACSY/VkqJXBqY9lE/s900/DULCEMARIA.png
    - z notki 27.
    https://lh4.googleusercontent.com/-jMQS1EGbvv8/Uup-88HK_4I/AAAAAAAACOA/FKxPfby4Ro4/s900/BURN.png
    - z notki 16.
    https://lh6.googleusercontent.com/-X70uvn8d9tQ/Un8astm0vdI/AAAAAAAABsI/-AXSAtQ5W2E/s800/13.png
    namiar: jeszcze nie wiem gdzie, mam wiele kont, ale credit się pojawi. na razie: www.poszkole.pl/nemfis

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy