19 sty 2014

26. Little me; nagłówki

Jak wczoraj obiecałam, tak dzisiaj dodaję nowy post. Postaram się już nie wydziwiać i pisać regularnie. Chociaż i tak pewnie nikt się nie stęsknił :P W szkole naprawdę mam dużo zajęć. Już się rozpoczął drugi semestr i postanowiłam się wziąć za naukę. Nie mam okropnych, ale chciałabym mieć lepsze, bo wiem na co mnie stać. W dodatku całymi dniami siedzę nad angielskim, bo niestety, ale nauczyciel się na nas uparł. Tak, tak - już o tym pisałam, ale teraz poszliśmy do wychowawczyni i mamy nadzieję, że nam zmienią tego profesora, bo szczerze powiedziawszy nie idzie już z nim wytrzymać. Ale do rzeczy.
Wykonałam cztery nagłówki, z których jeden poszedł na konkurs na szatę graficzną (trzecia praca), a czwarty mi się najbardziej podoba, bo resztę uważam za okropne (swoją drogą - po co je wstawiłam? ;o) Napisów zbytnio nie dodawałam, bo nie nadaję się do tego, nigdy nie mogę ich ładnie dobrać, także wolałam zostawić tak jak jest. Nie mam pojęcia co za prace tworzyć i z kim. Macie jakieś propozycje? Chętnie coś zrobię.
To chyba na tyle by było. Do napisania ;*

credit oczywiście w zakładce 'linki'

1 komentarz:

Obserwatorzy