1 lis 2013

11. Close your eyes; nagłówki


   Uff. Zdecydowanie ciężki jest ten dzień. Święta (nieważne jakie) mają to do siebie, że zawsze szykuje się na nie mnóstwo jedzenia, a potem siedzimy i jemy, jemy, jemy. Przynajmniej ja, bo lubię to robić, ale tylko jeżeli jest coś smacznego. Mniam, mniam. Dzisiejszy dzień skończył się szybko. Byłam na dwóch mszach i nogi bolą mnie okropnie. Potem pojechałam z rodziną na obiad do babci. Ugh, zjechała się cała rodzina i było bardzo gwarno. Aż głowa mnie rozbolała. Jak ja nie lubię dzieci, a tam było ich pełno. Tylko płaczą i jęczą - denerwuje mnie to.
 Dodatkowo wieczorem byłam z siostrą i jej chłopakiem również na cmentarzu. Niesamowicie wygląda on wieczorem. Miliony zniczy świeci pięknym blaskiem. Cudowny widok. Mogłam wziąć aparat to bym chociaż jakieś zdjęcie zrobiła :3
   Dzisiaj skusiłam się na nagłówek z Katherine Pierce z The Vampire Diaries. Uwielbiam tę barwną postać. Mogłabym godzinami jej słuchać. Może nie jest idealny, ale przynajmniej się starałam jak najlepiej dobrać tekstury do niego. Ale nic! Sami oceńcie! 




5 komentarzy:

  1. robisz piękne nagłówki :) zastanawiałaś się może nad zrobieniem jakiegoś szablonu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie potrafię robić szablonów, nie ogarniam CSS i miałabym z tym trudności :(

      Usuń
  2. Przepiękne tworzysz prace i chciałabym więcej! <3
    Jestem oczarowana ikonami z poprzedniego postu. Są mistrzowskie! Nieprzesadzone, idealne <3 Tak trzymaj i proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yassmine, nawet nie wiesz jak mi cieplutko na sercu się zrobiło, gdy przeczytałam taką pochwałę od Ciebie! <3
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Uwielbiam ten nagłówek !! <33 i czekam na więcej takich prac z TVD !! :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy